قالیشویی در ولنجک

قالیشویی در ولنجک 

جهت قالیشویی در ولنجک و تماس با قالیشویی ارزان | قالیشویی خوب | قالیشویی مطمئن | قالیشویی مجاز و البته بهترین قالیشویی و کارخانه قالیشویی در محدوده : منطقه : حوالی : محله :: ولنجک لطفا با شماره تماس تلفن ۰۲۱۲۲۱۴۶۳۹۶ تماس بگیرید.

 

همکاران ما در گروه افتخار شهر با کد اتحادیه ۱۰۶ و سابقه ۳۰ سال تجربه ارزشمند کاری در هر ساعت از شبانه روز آماده پاسخگویی و خدمت رسانی به شهروندان عزیز تهرانی هستند. خدمات ما شامل شستشوی فرش ، شستشوی قالی ، قالی شویی ، قالیشویی و شستشوی مبل و راحتی و کاناپه در محل (خشکشویی) ، رنگبرداری و لکه گیری ، پرداخت،

موگیری ، ترمیم ریشه و شیرازه ، رفو ، رفوکاری و رفوگیری و ترمیم انواع فرش ماشینی و دستبافت وابریشم و گل ابریشم و موکت و مبل در سرتاسر تهران است .

 

قالیشویی افتخارشهر در ولنجک قالیشویی مجهز با کیفیت خدمات و قیمت مناسب است که سابیان متمادی است خدمات خود را به سراسر تهران و بطور خاص منطقه ولنجک و شمال تهران ارائه می نماید.

 

هنگامیکه مشتریان عزیز سفارش خود را به قالیشویی افتخارشهر ارائه می دهند در کوتاهترین زمان ممکن و در همان ساعات اولیه پرسنل قالیشوی ما به محل مشتری اعزام شده و ضمن دریافت فرشهای کثیف ایشان رسید هولوگرام دار شرکت را به همراه برگه ضمانتنامه به مشتریان ارائه می دهند. سپس در فاصله ۲۴ الی ۴۸ ساعته که فرشها به کارخانه رسیدند به مشتری ارجاع می شوند.

سالهاست که این هنر شرکت افتخارشهر بوده است که علاوه بر ارائه کیفیت به بهترین شکل ممکن به فرشها و مشتریان عزیز خود توانسته است همواره نظر مثبت و رضایت ایشان را بخ خود جلب نماید. پس ما علاوه بر قالیشویی و خدماتی مانند رفوگری فرش و مبل شویی در محل مشتری (خشکشویی) به میزان رضایتمندی مشتریان خود اهمیت می دهیم!

 

خدمات قالیشویی در ولنجک افتخارشهر

رفوگری فرش و قالی و ترمیم فرشها نیز از خدمات برجسته شرکت افتخارشهر هستند. خدماتی مانند: ترمیم سوختگی و مرمت فرش عتیقه ، رنگرزی ، رنگبرداری و قلم زنی ، تعویض ریشه فرش ماشینی و دستی و ریشه گلیم ، بافت و دوگره زنجیره ای و ساده پرداخت فرش ترمیم سوختگی فرش ماشینی و دستی ، ارایش ریشه زیگزال شیرازه دوزی ، دوگره و ارایش ریشه فرش ، ترمیم بید زدگی فرش دستی . لطفا چنانکه قصد سفارش هر نوع خدمات قالیشویی و رفوگری را دارید

حتما روی قالیشویی افتخارشهر حساب کنید و با شماره تلفن : ۰۹۱۲۷۶۵۹۷۴۰ آقای خرمی مدیریت مجموعه افتخارشهر تماس بگیرید.

چه امتیازی می دهید؟
بدون دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + نه =