قالیشویی جشنواره

قالیشویی جشنواره


قالیشویی جشنواره

قالیشویی جشنواره متعلق به قالیشویی افتخار شهر می باشد که کلیه خدمات قالیشویی ، موکت شویی ، پرده شویی ، مبل شویی و رفوگری فرش را با بالاترین کیفیت و با استفاده از مواد شوینده اعلا شستشو داده و کاملا پاکیزه آنها را تحویل می دهد.

مشخصا در این مقاله به قالیشویی جشنواره می پردازیم موضوعی که شما به دنبال آن هستید تا بهترین و فقط بهترین قالیشویی خیابان جشنواره را بیابید.

قالیشویی در جشنواره

قالیشویی در جشنواره یکی از شعبه های معروف و اصلی در قالیشویی افتخارشهر می باشد و دارای کادری مجرب ، حرفه ایی و متعهد در اجرای خدمات قالیشویی ، مبل شویی ، موکت شویی ، خشک شویی ، رفوگری فرش ، ریشه زنی ، ترمیم ریشه انواع فرش ها و شستشوی انواع فرش های نفیس دستبافت ، ابریشمی و ماشینی می باشد و این آمادگی را دارد که بالاترین و با کیفیت ترین این خدمات را در اسرع وقت ارائه دهد.

تلفن قالیشویی در ارتباط با قالیشویی ارزان | قالیشویی خوب | قالیشویی مطمئن | قالیشویی تضمینی و خلاصه بهترین قالیشویی در جشنواره جهت قالیشویی و رسیدگی به فرشها و مبلها. >>>> لطفا با شماره : ۰۲۱۷۷۷۹۹۱۷۵ تماس بگیرید.

همکاران ما در گروه کارخانه قالیشویی افتخار شهر با کد اتحادیه ۱۰۶ و سابقه ۳۰ سال تجربه ارزشمند کاری در هر ساعت از شبانه روز آماده پاسخگویی و خدمت رسانی به شهروندان عزیز تهرانی هستند.

قالیشویی جشنوارهخدمات قالیشویی جشنواره

خدمات ما شامل شستشوی فرش ، شستشوی مبل و راحتی و کاناپه در محل (خشکشویی) ، رنگبرداری و لکه گیری ، پرداخت ، موگیری ، ترمیم ریشه و شیرازه دوزی ، رفع سوختگی ، رفع پوسیدگی ، دارکشی ، ریشه زنی ، رفو ، رفوکاری و رفوگری و ترمیم انواع فرش دست بافت ابریشم و دست بافت گل ابریشم و دست بافت کُرک و دست بافت پشمی ، ماشینی ، موکت و مبل در سرتاسر تهران است.

ویژگی های قالیشویی جشنواره

قالیشویی افتخار شهر یک قالیشویی با سابقه ۳۰ ساله مجرب در شرق تهران است که خود یک عامل در تمایز میان ما با سایر قالیشویی های کثیر شرق و شمال تهران می باشد.

اما این تنها ویژگی قالیشویی افتخار شهر بطور خاص در حوالی خیابان جشنواره نمی باشد و سایر ویژگی های این قالیشویی را به طور خلاصه به مواردی از قبیل : ارزانترین قالیشویی و نزدیکترین قالیشویی و مطمئن ترین قالیشویی و تمیزترین قالیشویی و مجهزترین قالیشویی و حرفه ای ترین رفوگری و به روزترین قالیشویی اشاره نمود.

در ادامه مبنی بر هر یک از خصیصه هایی که ذکر کردیم خیلی واضح و روشن می کنیم که چرا و به چه علت چنین هستیم؟!

خوب است بدانید که هر چند سابقه فعالیت ۳۰ ساله داریم ولی به لطف مدیریت مجموعه قالیشویی افتخار شهر آقای خرمی این مجموعه تنها نزدیک به ۳ سال است که تمام توان خود را به کار گرفته تا کسب و کار و خدمات رسانی شرکت را به معنای واقعی توسعه دهد.

لذا نزدیک به ۳ سال است که وب سایت قالیشویی و رفوگری افتخار شهر را راه اندازی نمودیم و نزدیک به ۲ سال است که مجوز اتحادیه قالیشویان و سایر مجوزهای فعالیت قانونی و نزدیک به ۱ سال است که کارخانه قالیشویی افتخار شهر را راه اندازی کردیم.

قالیشویی جشنوارهقیمت قالیشویی در جشنواره

قیمت قالیشویی در جشنواره افتخار شهر برابر با هزینه های اعلامی از طرف اتحادیه قالیشویان تهران می باشد، اما باید به این نکته توجه کنید که هزینه های قالیشویی در هر کارخانه قالیشویی ممکن است با هم فرق کند، زیرا هر قالیشویی ممکن است با توجه به خدماتی که ارائه می نماید و یا موادی که استفاده می کند اقدام به اعلام قیمت نماید.

اما ما در قالیشویی در جشنواره کارخانه قالیشویی افتخار شهر قیمت های خود را بر اساس قیمت و هزینه مصوب از طرف اتحادیه قالیشویان تهران اعلام کرده، همکاران ما در قالی شویی جشنواره از مواد شستشوی با کیفیت آلمانی موجود در بازار استفاده می کنند تا مانند بسیاری از مواد شستشوی بی کیفیت موجود در بازار به بافت فرش های نفیس شما آسیب وارد نشود.

هزینه قالیشویی افتخارشهر

هزینه قالیشویی افتخارشهر

کارخانه قالیشویی در نزدیکی جشنواره

در این اوضاع بد اقتصادی فعلی که تنگناهای خاص خود را برای اقشار مختلف جامعه -و برای کسب و کارهای مختلف تبعات بد اقتصادی به همراه داشته است در زمینه شغلی ما بسیاری از دفاتر فعال قالیشویی مجبور به تعطیل کردن کسب و کارشان شدند و بسیاری (اکثر) قالیشویی هایی هم که فعال باقی ماندند با همان سیستم قدیم خود یعنی بصورت واسطه ای میان مشتریان و کارخانه های شوینده فرش قالیشویی ابقا شدند.

ولی با همت مجموعه کارکنان قالیشویی افتخار شهر و البته مدیران قالیشویی در سال گذشته این شرکت مطرح موفق شد تا کارخانه قالیشویی خود را در مساحت ۵۰۰متری در جاده خاوران در شرق تهران راه اندازی نماید.

مزایای کارخانه قالیشویی جشنواره

کارخانه قالیشویی جدید الاحداث ما باعث می شود فواید زیادی برای اهالی منطقه جشنواره به بار نشیند، از جمله اینکه هزینه های خدمات قالیشویی را هم برای ما و هم بالطبع برای مشتریان کارهش دهد، از سویی باعث می گردد خود و با دقت و حساسیت بیشتری فرشهای شما را شیته و رضایتتان را به دست آوریم و در آخر لازم می دانیم به موقعیت جغرافیایی که شرکت قالیشویی ما در آنجا واقع شده اشاره کنیم تا ببینید که واقعا در جشنواره و محله خوب خودمان واقع شده ایم.قالیشویی در جشنواره

چه امتیازی می دهید؟
بدون دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − دو =