قالیشویی در کوهسار

قالیشویی در کوهسار

خدمات قالیشویی در کوهسار

خدمات در لغت به صورت جمع مکسر از واژه “خدمت” است. “خدمت” در فارسی با معانی همچون  پست، شغل، کار و ماموریت به کار می رود.

در اینجا خدمات قالیشویی در واقع مبین مجموعه اقدامات و فعالیت هایی است که جهت قالیشویی و شستشوی فرش ها و موکت ها و امثالهم به کار گرفته می شوند تا با رعایت اصول و ملزومات این خدمات به عنوان یک شغل و پیشه شستن قالی و سایر زیر اندازها محقق و کامل شوند.

قالیشویی افتخار شهر خدمات قالیشویی را تحت نظارت و عضویت در اتحادیه قالیشویان تهران نزدیک به ۳۰ سال است که در زمینه قالیشویی و کلا خدمات مربوط به رسیدگی و نظافت به فرش و قالی و موکت را به ساکنین محترم محدوده کوهسار ارائه می دهد .

 

قالیشویی در لغت به شغل یا عمل شستن قالی یا فرش اطلاق می شود. و به فرایند لکه زدایی ، غبارروبی ، شستشوی فرش با آب و مواد شوینده گفته می شود ، که می تواند به صورت دستی یا ماشینی انجام شود. عمل قالیشویی بسته به نوع و جنس تار و پود فرش دارد. قالیشویی در ایران قدمت دیرینه دارد. قالیشویی در گذشته به صورت دستی، با آب و صابون رختشویی و جارو ، به صورت فردی یا گروهی انجام می‌شده‌است.

قالیشویی ، امروزه با پیشرفت تکنولوژی، و آمدن دستگاه‌ها و مواد شوینده قوی، آسانتر و سریعتر شده‌است. قالیشویی امروزی بیشتر در کارخانه‌ها یا کارگاه‌های قالیشویی، و با دستگاه‌های قالیشویی انجام می‌پذیرد و برای خشک شدن فرشهای شسته شده، از گرمخانه استفاده می‌شود. البته همچنان در بعضی از نقاط ایران و خاورمیانه، هنوز به صورت دستی نیز انجام می‌شود.

قالیشویی فرش‌ها به دو نوع فرشهای ماشینی و فرشهای دستباف تقسیم می‌شود؛ که نوع شستشوی فرش و مواد شوینده، متناسب با نوع فرش انتخاب می‌شود. با توجه به کمبود منابع آبی امروزه در ایران و نیاز به صرف هزینه توامان زحمت بیشتر ، از دستگاههای اتوماتیک جهت شتشوی قالی و با قابلیت بازیافت آب مصرفی استفاده می شود.

کارخانه قالیشویی در کوهسار

معنی کارخانه به لحاظ لغوی در زبان فارسی عبارت است از دکان و پیشه گاه و جائی که در آن حرفه و صنعتی را با تعدادی از کارگران و دستگاه ها به انجام میرسانند.

با این توضیح ، قابل ذکر است که هم اکنون کارخانه قالیشویی افتخار شهر مفتخر است با بیش از ۳۰ سال سابقه درخشان ، و به کارگیری دستگاه های پیشرفته و به روز دنیا در امر شستشوی فرش با دستگاه های خشک و گرمخانه های مجهز ، و دستگاه های مخصوص دارکشی و رفوی کامل فرش ، ریشه زنی انواع فرشها ، تعمیر شیرازه فرش و مبل شویی  خدمت رسانی می نماید.

کارخانه قالیشویی افتخار شهر ، با بیش از ۲۵ نفر پرسنل ، خدماتی از جمله : قالیشویی ، رفو و رفوگری و رفوکاری ، رنگ برداری ، دواشویی ، دارکشی و پرداخت ، خشکشویی مبلمان و موکت، فرش ، تشک اتومبیل، تشک خوشخواب ، پتو و ملحفه و پشتی را در خیابان کوهسار پوشش می دهد.

قالیشویی مجاز

مجاز واژه ای است عربی که در زبان فارسی معادل و معنی آن عبارت است از اجازه داده شده .

با توجه به این معنی از واژه مجاز و اهمیتی که یک موضوع یا شیء در فرهنگ جامعه و عموم مردم به لحاظ مجاز بودن یا مجاز نبودن آن کسب می کند بعد حقوقی و میزان برخورداری آن موضوع حق است که آن موضوع را پررنگ تر و مهم تر و یا بی اهمیت تر و ناحق بودن جلوه می دهد.

زمانیکه مردم از قالیشویی مجاز صحبت به میان می آورند ، در واقع به لحاظ ذهنی و عینی (حقوقی) قالیشویی ای را متصور و فراخوان می شوند که محق و شایسته شستشو و خدمات قالیشویی است. در واقع و به زبان ساده تر قالیشویی ای برای عموم افراد جامعه مهم تر و بهتر است که به لحاظ عینی (حقوقی) و ذهنی (مجازی) از سوی فرد یا مرجعی اجازه و مجوز قالیشویی را کسب کرده باشد.

در کشور ایران به لحاظ حقوقی و قانونی تنها مرجع ذی صلاح برای اعطای مجوز فعالیت در هر کسب و کاری ، اتحادیه مربوط به همان کسب و کار است.

لذا قالیشویی مجاز قالیشویی ایست که مجوز حقوقی فعالیت خود را از اتحادیه قالیشویان همان شهر کسب کرده باشد و همچنین بنابر رویه قانونی اعطای مجوز قالیشویی به هر قالیشویی اتحادیه قالیشویان سایر فعالیت ها و نحوه خدمات رسانی آنها را به نوعی رصد ، هماهنگ می نماید تا جانب حقوق کسبه و مشتریان قالیشویی حفظ و کنترل گردند.

زمانیکه مردم قالی و فرشهای خود را به یک قالیشویی مجاز همچون قالیشویی افتخار شهر می سپارند اطمینان دارند که حقوق مادی و معنوی فرش هایشان نزد قالیشویی محفوظ خواهد بود.

از سوی دیگر قالیشویی مجاز افتخار شهر مفتخر است که برند خوش نام خود (افتخارشهر) که آن را با ثبت جهانی و بین المللی در سازمان ثبت اسناد و مدارک ایران برای خود ثبت و انحصارا برای خود محفوظ داشته است ، به لحاظ فعالیت در فضای مجازی نیز وب سایت خود را در سامانه ثبت رسانه های دیجیتال ثبت و درج نموده تا با این کار تمامی فعالیت های خود را در زمینه قالیشویی و بعنوان یک قالیشویی مجاز در کوهسار نزد افکار و خواسته های عمومی بر قابل اعتماد و برحق نمایاند.

قالیشویی خوب

زمانیکه نقل از قالیشویی خوب به میان می آوریم ، به یک قالیشویی نیک و پسندیده و غیربد اشاره می نماییم. اما برای شناسایی بهتر و دقیق تر ، اصولا از کجا می توانیم تشخیص دهیم که یک قالیشویی خوب است یا بد و یا اینکه اصولا ویژگی های یک قالیشویی خوب کدامند؟

در یک اشاره می توان موارد زیر را بعنوان ویژگی ها و مشخصات یک قالیشویی خوب را مورد اشاره قرار داد :

  1. سفارش قالیشویی به قالیشویی مجاز و با تجربه کاری بالا در جهت حفظ سلامت و ایمنی سفارشات ؛
  2. پرسنل خوب با تجربه کاری زیاد در قالیشویی ؛
  3. تسهیل و آسان سازی فرایند سفارش گیری از مشتریان محترم به خصوص با ارائه و دسترسی سریع شماره تلفن دفتر قالیشویی ؛
  4. پاسخگویی مناسب و کارشناسی خوب سفارشها برای اعلام قیمت مناسب به مشتری و تعیین زمان دقیق انجام سفارشها ؛
  5. اعلام و اخذ قیمت مناسب از مشتریان به خصوص با شرایط بد اقتصادی فعلی ایران و همچنین اهمیتی که نظافت و تمیزی محیط زندگی و فرش ها و قالی ها در فرهنگ و آیین ایرانی و اسلامی مردم دارد . در این مورد توجه به این نکته لازم است که دفاتر رسمی قالیشویی که خودشان کارخانه قالیشویی دارند به علت حذف واسطه ها و دفاتر غیرمجاز قالیشویی هزینه کمتری می گیرند ؛
  6. انتقال فرش ها یا سفارشات با دقت لازم به محل کارخانه قالیشویی به نحوی که کمترین آسیبی به فرش و قالی و موکت مشتریان وارد نگردد ؛
  7. استفاده از تجهیزات و مواد شوینده مناسب ، استاندارد و موفق موازین شرعی در جهت حفظ سلامت فرشها و نظافت کامل آنها در حین افزایش سلامت و عمر آنها طبق موازین و اصول حرفه ای و مذهبی ؛
  8. بازگشت سریع و به موقع سفارشات به مشتریان با بسته بندی و کاور مناسب برای فرشها و بدون آسیب دیدگی آنها ؛
  9. ضمانت کردن فرایند قالیشویی برای مشتری ها تا اگر مشکل و آسیبی بطور خواسته یا ناخواسته برای فرشها روی داد از طرف قالیشویی قابل جبران خسارت باشد ؛
  10. جلب رضایت مشتریان و تسویه حساب در مرحله تحویل و بازگردانی سفارشا به آنها ؛

 شما می توانید با سفارش خدمات شستشو و نظافت قالی و مبل و موکت های خود در قالیشویی افتخار شهر از خدمات این قالیشویی در کوهسار بهره مند گردید.

قالیشویی ارزان

قالیشویی ارزان قالیشویی است که خدمات شستشوی فرش و موکت و قالی را با هزینه ای کم به مشتریان خود ارائه می نماید. کم بودن هزینه های این نوع قالیشویی صرفا به دلیل کم بودن هزینه های داخلی آن و احتمالا بی واسطه عمل کردن آن در قبال مشتری و مستقیما بعنوان یک کارخانه قالیشویی است.

آیا می دانستید که اگر شستشوی فرش و مبلمان موکت خود را مستقیما به دفاتر مجاز خدمات قالیشویی بسپارید که خود کارخانه قالیشویی دارند می توانید هزینه های نظافت فرش و قالی خود را حداقل تا ۳۰% نسبت به سایر دفاتر غیرمجاز و واسطه ای کاهش دهید؟

افتخارهر یک کارخانه قالیشویی و همچنین یک قالیشویی ارزان در دستگردی است که خدمات خود را مستقیم و بی واسطه و با قیمت ارزان و مناسب به مشتریان منطقه ارائه می نماید.

ارزان ترین قالیشویی

ارزان ترین نیز همانطور که از اسمش پیداست و در زبان فارسی از آن بعنوان یک صفت تفضیلی  یاد می شود ، در واقع و در مورد مصداق قالیشویی ارزان افتخار شهر مبین این موضوع است که قالیشویی افتخارشهر بعنوان قالیشویی ارزان در میان مجموعه همکاران و قالیشویان تهران ، کمترین مبلغ را بابت هزینه خدمات رسانی خود از مشتریان دریافت می نماید.

عملکرد سالهالی گذشته این قالیشویی ارزان قیمت حاکی از آن است که افتخار شهر بعنوان ارزان ترین قالیشویی در کوهسار ، هزینه ای که بابت خدمات رسانی خود دریافت نموده است بسیار پایین تر از مبلغی است که اتحادیه قالیشویان تهران بالفرض ، برای شستشوی هر مترمربع قالی مشخص می نموده است.

شماره تلفن قالیشویی

هدف از بیان این قسمت از مقاله در در اینجا این بوده است که مشاهده شده بسیاری از مشتریان قالیشویی برای جستجوی  قالیشویی مورد نظر خود در فضای اینترنت و گوگل از اصطلاحاتی نظیر تلفن قالیشویی یا شماره قالیشویی و یا شماره تلفن قالیشویی مثلا در کوهسار استفاده نموده اند.

البته در این مورد ، اتفاقا قالیشویی افتخارشهر به لحاظ میزان مخاطب و سابقه و جایگاهی که در نتایج موتورهای جستجوی اینترنتی دارد ، به راحتی از طریق گوگل قابل دسترسی می باشد.

همچنین هم اکنون نیز مجددا شماره های تماس دفاتر قالیشویی افتخار شهر را در زیر برای شما مخاطب گرامی درج می نماییم تا از طریق این شماره ها و یا از طریق همان وب سایت افتخار شهر به آدرس www.eftekhareshahr.ir بتوانید در صورت نیاز به ثبت سفارش با ما تماس حاصل کنید.

۲۲۱۴۶۳۹۶ – ۲۶۷۰۰۳۷۲ – ۷۷۷۹۹۱۷۵ – ۴۴۴۲۰۷۱۲

تلفن دفتر مرکزی :

۰۲۱۲۶۷۰۰۳۹۱

همراه مدیریت افتخار شهر :

۰۹۱۲۷۶۵۹۷۴۰

بهترین قالیشویی

به لحاظ قیمت گذاری و کیفیت خدمات و نحوه خدمات رسانی از بهترین ها هستیم . برای اینکه از نحوه عملکرد و کیفیت و کمیت خدمات رسانی قالیشویی افتخار شهر در منطقه کوهسار  مطمئن ، و کاربر همیشگی ما شوید کافیست با بهترین قالیشویی در شهرک کوهسار ، نظافت و تازگی و طراوت فرش های تان را تجربه نمایید.

چه امتیازی می دهید؟
بدون دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + چهار =