قالیشویی در مینی سیتی

قالیشویی در مینی سیتی

به دنبال یک قالیشویی در مینی سیتی می گردید ما به شما آنچه را که جستجو کرده این راهنمایی و عرفی می نماییم

لطفا تا آخر این مقال با ما همراه بمانید.

خوب می دانیم که مینی سیتی منطقه ای است که در شمال تهران و انتهای اتوبان امام علی (ع) واقع گردیده است. این موضوع برای کسانیکه در یک منطقه خاص مثل مینی سیتی به دنبال یک نوع محصول یا شرکت ارائه دهنده خدمات می گردند نزدیک ترین مورد نظرشان را به محله خود بیابند.

مردم معمولا اینچنین موارد مورد نظرشان را جستجو می کنند. پس اگر دنبال یک قالیشویی می گردیم و شرکت خاصی را نمی شناسیم بهتر است یک قالیشویی را در محله خودمان مثل مینی سیتی بررسی و مورد نظر بگیریم.

افتخار شهر نزدیک ترین قالیشویی به مینی سیتی

افتخار شهر یک شرکت قالیشویی است که درباره آن در ادامه همین مقاله بیشتر معرفی و آشنایی می دهیم ولی در مورد اهالی محترم منطقه مینی سیتی و قالیشویی که حتی المقدور دسترسی خوبی را برای ساکنان عزیز این منطقه رقم بزند واقعا شاید گزینه های زیادی موجود نباشند.

قصد ما این است که به شما نشان دهیم چرا و چونه بهترین قالیشویی محدوده خود را در شمال تهران بیابید. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید

ما موقعیت جغرافیایی دفتر مرکزی قالیشویی افتهار شهر را بر روی نقشه گوگل برجسته نمودیم تا مطمئن شوید که واقعا فاصله زمانی زیادی به خصوص از سمت اتوبان امام علی میان ما وجود ندارد :

نزدیکترین قالیشویی به محدوده مینی سیتی قالیشویی افتخار شهر است

 

فواید و مزایای انتخاب قالیشویی افتخار شهر نسبت به سایر دفاتر قالیشویی کدامند؟

افتخار شهر یک قالیشویی کامل و مجهز به کارخانه قالیشویی مستقل افتخار شهر است. خدماتی که ارائه می دهد همه خدماتی است که شما از یک قالیشویی در سر دارید

مثل : شست و شوی انواع فرش و قالی و موکت و مبلمان و غیره

همچنین این قالیشویی که در محدوده شرق و شمال تهران واقع شده است به راحتی و در کمترین زمان ممکن با پرسنلی توانمد و فعال و حرفه ای کل مناطق شهری تهران را پوشش می دهد.

از سویی نباید نادیده گرفت که یک قالیشویی کاملا مجاز و زیر نظر اتحادیه قالیشویی تهران محسوب می شود و قیمت و هایی که بابت هزینه خدمات خود دریافت می کند همان نرخی است که اتحادیه تعریف نموده و هزینه مازادی دریافت نمی کند.

تجهیزات کامل همراه با کارخانه قالیشویی افتخار شهر مهارت و تجربه در رسیدگی به فرشهای شما و ترمیم و بازسازی آنها و قیمت منصفانه و کم به همراه نزدیکی واقعی به محدوده مینی سیتی ، این فالیشویی را از هر قالیشویی دیگری برتر و برجسته ساخته است.

لطفا جهت استعلام قیمت و سفارش قالیشویی و رفوگری با ما تماس بگیرید.

 


چه امتیازی می دهید؟
بدون دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 5 =