قالیشویی در خیابان ۱۷ شهریور

قالیشویی در خیابان ۱۷ شهریور

قالیشویی در خیابان ۱۷ شهریور تهران

قالیشویی در خیابان ۱۷ شهریور افتخارشهر دارای کادری مجرب و حرفه ای می باشد که در ۲۴ ساعت از شبانه روز آماده خدمت رسانی در حوزه قالیشویی در هفده شهریور ، مبل شویی ، موکت شویی و رفوگری و ترمیم انواع فرش های دستباف ، ماشینی ، ابریشمی و گل ابریشمی و همچنین شستشوی انواع تابلو فرش های نفیس می باشد.

خدمات قالیشویی در خیابان ۱۷ شهریور

قالیشویی در خیابان ۱۷ شهریور یکی از شعب متعدد کارخانه قالیشویی افتخارشهر است که بسیار معتبر بوده و دارای مجوزهای لازم از اتحادیه قالیشویان می باشد که بهترین مواد شستشوی آلمانی را برای نظافت فرش ها استفاده می کند و بعد از خشک کردن فرش ها آنها را اتو و به صورت لول و کاور کرده تحویل می دهد.

قالیشویی در خیابان ۱۷ شهریور افتخارشهر دارای امکانات فراوان در شستشوی فرش ، مبل شویی ، موکت شویی و خشکشویی حرفه ایی به صورت کاملا مکانیزه می باشد ، همچنین قالیشویی در ۱۷ شهریور دارای استادکاران و کادری حرفه ایی در رفوگری فرش می باشد و این آمادگی را دارد تا هر گونه آسیبی دیدگی فرش های شما را برطرف کند.

سوختگی ها و پارگی ها را به بهترین شکل ممکن ترمیم کند و اگر فرش های شما نیاز به ترمیم ریشه داشته باشد آنها را ترمیم کند.

قالیشویی در خیابان ۱۷ شهریور دارای همکاران حرفه ایی در امر شستشوی فرش و خشک کردن آنها می باشد و همچنین همکاران با اخلاق ما در حمل و نقل و جابجایی فرش ها بسیار مودب بوده و همیشه سعی در جلب رضایت مشتریان عزیز در محدوده ۱۷ شهریور و اطراف این محدوده بزرگ آن دارند.

در این مقاله قالیشویی و خشکشویی فرش و مبلمان به معرفی قالیشویی در خیابان ۱۷ شهریور افتخار شهر در این محدوده می پردازیم.

در راستای پوشش دادن همه مناطق شهر تهران و ارائه خدمات شستشوی فرش به صورت آنلاین، قالیشویی در ۱۷ شهریور بخش دیگری از فعالیت‌های ما در گروه افتخار شهر است.

خدمات قالیشویی صرفاً به شستشوی انواع فرش ماشینی یا دستبافت محدود نمی شود و خدمات دیگری مانند رفوگری و رنگ برداری هم باید انجام شود.

 اگر می خواهید بدانید که خدمات قالیشویی در منطقه ۱۷ شهریور تهران توسط گروه افتخار شهر به چه صورت است در ادامه مروری به آنها خواهیم داشت.

 

ساکنان منطقه ۱۷ شهریور تهران برای این خدمات با ما تماس بگیرند

اگر به فکر پیدا کردن بهترین قالیشویی در هفده شهریور تهران هستید و می خواهید فرش های ارزشمند خود را به یک گروه مجرب واگذار کنید، می توانید در مورد خدمات زیر با ما تماس بگیرید:

  • شستشوی انواع فرشهای ماشینی و دستبافت و همچنین فرش های بافته شده از ابریشم و تابلو فرش ها
  •  رفوگری و رفع هرگونه پارگی از فرش ها و تابلو فرش ها
  • انجام خدمات لکه برداری و رنگ برداری بدون آسیب به فرش
  • ریشه زنی و جایگزینی ریشه های قدیمی با ریشه های نو برای جلوگیری از پوسیده شدن آنها
  • ارائه خدمات خشکشویی برای انواع سرویس مبلمان و موکت با استفاده از دستگاههای پیشرفته

 

خدمات آنلاین قالیشویی ۱۷ شهریور

با توجه به فراگیر شدن اینترنت و استفاده از گوشی‌های هوشمند، در گروه افتخار شهر تصمیم گرفتیم که یک وب سایت برای ارتباط اینترنتی با مشتریان خود راه اندازی کنیم و امکان سفارش آنلاین برای آنها به وجود بیاوریم.

استفاده از این قابلیت در رابطه با قالیشویی در ۱۷ شهریور چند مزیت بزرگ دارد:

  • امکان سفارش آنلاین بدون نیاز به مراجعه حضوری
  • امکان مشاوره آنلاین در مورد شستشوی انواع فرش و تابلو فرش
  • امکان استفاده از خدمات مختلف مانند تخفیف در هزینه قالیشویی
  • امکان نظارت بر روند شستشوی فرش و مراحل مختلف آن
  • ارتباط با کارشناسان و اطمینان از کیفیت شستشو 

البته خدمات ما در گروه افتخار شهر صرفا محدود به قالیشویی در منطقه ۱۷ شهریور تهران نیست و ما همه مناطق شهر را تحت پوشش خود قرار داده ایم.

پس در هر نقطه‌ای هستید از وبسایت ما استفاده کنید یا از طریق شماره های تلفن سایت با ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما اطلاعات تکمیلی را در اختیار شما قرار دهند.

هزینه قالیشویی در خیابان ۱۷ شهریور

وقتی با یک قالیشویی تماس می‌گیرید این قالیشویی ها ممکن است هر کدام قیمت شستشوی فرش را متفاوت از دیگری اعلام کنند و شما با قیمت‌های متفاوتی مواجه شوید که در واقع هر کدام از این قالیشویی های معتبر و دارای مجوز دلایل خاص خود را برا اعلام هزینه قالیشویی و مبل شویی دارند.

ولی باید به این نکته توجه کرد که هیچکدام از این کارخانه‌های قالیشویی نباید قیمت قالیشویی و شستن فرش ها را بیشتر از نرخ اعلامی توسط اتحادیه قالیشویی به مشتری ارائه دهند در غیر این صورت مشتریان می‌توانند شکایات خود را مبنی به دریافت هزینه بیشتر به اتحادیه قالیشویان اعلام نمایند تا پیگیری شود.

ولی باید این نکته را در نظر بگیرید که برای انواع رفوگری فرش، لکه بری فرش و شستن فرش‌های عتیقه و ابریشم هزینه شستشوی فرش توافقی بین قالیشویی و مشتری می‌باشد.

قالیشویی در خیابان ۱۷ شهریور افتخارشهر نیز هزینه های خود را بر اساس نرخ مصوب اتحادیه ارائه می نماید و همچنین هزینه ایاب و ذهاب ما در کارخانه قالیشویی افتخارشهر یک نرخ ثابت می باشد.

هزینه قالیشویی افتخارشهر

هزینه قالیشویی افتخارشهر


 

مناطق پیشنهادی 

قالیشویی در دربند ، قالیشویی دربند

قالیشویی مجاز

شماره قالیشویی در تهران

قالیشویی ارزان در فرمانیه ، قالیشویی فرمانیه | ۹۳۰۱۱۶ کد اتحادیه

تاریخچه قالیشویی در خیابان ۱۷ شهریور

 

چه امتیازی می دهید؟
بدون دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + 14 =