بهترین قالیشویی در یوسف آباد

بهترین قالیشویی در یوسف آباد

بهترین قالیشویی در یوسف آباد یکی از شعب کارخانه قالیشویی افتخارشهر می باشد که با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک و بهره گیری از کادری مجرب و با اخلاق توانسته یکی از بهترین ها در زمینه ارائه خدمات شستشوی فرش و رفوگری در قالیشویی در یوسف آباد باشد، ارائه خدمات نوین قالیشویی و مبلشویی در یوسف آباد تخصص ما در این قالیشویی می باشد.

قالیشویی در یوسف آباد بهترین در تهران

ما در قالیشویی در یوسف آباد ارائه دهنده بهترین خدمات مبل شویی ، موکت شویی ، خشکشویی تخصصی ، شستشوی تخصصی فرش ، رفوگری تخصصی و ترمیم انواع فرش ماشینی ، دستباف ، ابریشمی و همچنین تابلو فرش های نفیس ابریشمی و دستباف می باشیم.

بیایید بحث بهترین قالیشویی در یوسف آباد را از منظر دیگری نگاه کنیم و به جاری صحبت کردن از دارکشی و رفوگری فرش، در مورد کمکی که در گروه افتخار شهر در حوزه شستشوی فرش می‌توانیم انجام دهیم صحبت کنیم.

 

بهترین قالیشویی در یوسف آباد

قالیشویی خوب در یوسف آباد

کارخانه و شعبه قالیشویی در یوسف آباد ، به علت نزدیک بودن به شعبه مرکزی قالیشویی افتخار شهر در این منطقه سرویس دهی رایگان دارد همچنین قالیشویی افتخار شهر با داشتن کارخانه اختصاصی به وسعت سه هزار متر و استفاده از بهترین مواد باعث رضایت اکثریت مشتریان خود گردید و همین امر باعث شده بتوانیم کار خود را وسعت داده و سرویس دهی کامل به تمامی محله های غرب تهران الخصوص یوسف آباد باشیم.

چرا افتخار شهر را پیشنهاد می‌دهیم؟

سابقه ما در حوزه شستشوی فرش و ترمیم فرش در سطح تهران به بیش از ۳۰ سال قبل می‌گردد و به صورت تخصصی می دانیم که هر کدام از مناطق تهران چه نیازهایی دارند و چگونه می‌توانیم به این نیازها پاسخ دهیم و همچنین ما خدمات شستشوی انواع فرش ماشینی و دستباف را به بهترین و جدیدترین دستگاه‌های روز انجام می‌دهیم.

خدمات مرتبط با خشکشویی تجهیزات منزل مانند انواع موکت معمولی و پرزدار، پتو، تشک، بالش، ملحفه و همه موارد مشابه بخش دیگری از خدمات ما هستند که در کنار قالیشویی در یوسف آباد انجام می‌دهیم.

شماره های تماس جهت رزرو خدمات قالیشویی

شماره های فوق قابلیت کلیک مستقیم تماس دارند.

بهترین قالیشویی در یوسف آباد افتخار شهر

قالیشویی در یوسف آباد، به موجب نزدیکی به شعبه مرکزی قالیشویی افتخار شهر در سریع ترین زمان سرویس دهی دارد در این قالیشویی کارشناس های ما پاسخگوی شما عزیزان هستند، شما میتوانید به دو صورت سفارش خود را ثبت کنید و در صورت تمایل به ثبت سفارش انلاین دارید میتوانید توسط لینک بالای سایت اقدام نمایید و در غیر این صورت می توانید با شماره های دفتر یوسف آباد تماس بگیرید.

 

بهترین قالیشویی در یوسف آباد

ترمیم فرش در بهترین قالیشویی در یوسف آباد

در کنار ارائه خدمات قالیشویی در مناطق مختلف تهران، ترمیم فرش موارد دیگری هستند که توسط یک گروه حرفه‌ای انجام می‌شود همچنین دارکشی تا دواشویی فرش گرفته، خدماتی هستند که ما برای برگرداندن زیبایی فرش شما انجام می‌دهیم و همچنین خدماتی مانند تثبت شیرازه فرش، رنگبری، ریشه زنی، تعمیر انواع گلیم فرش و تابلو فرش موارد دیگری هستند که می‌توانید روی توانایی ما برای انجام آنها حساب کنید.

چرا قالیشویی افتخار شهر ؟

مدیریت کارخانه قالیشویی افتخار شهر با نصب و راه اندازی دستگاه های جدید همواره در تلاش است که خدمات شستشو، زیبایی، ترمیم فرش و شستشوی قالی دستبافت و خشکشویی مبلمان را با بالاترین سطح کیفیت و با قیمتی مناسب به شما ارائه کند، در قالیشویی افتخار شهر هزینه شستشوی فرش برابر با نرخ تعیین شده توسط اتحادیه بوده و قیمت برای تمامی مشتریان به صورت یکسان می باشد. کارشناسان ما در همه ی ایام و ساعات حتی روزهای تعطیل با روی خوش آماده تماس شما مشتریان عزیز می باشد.

هدف ما جلب رضایت کامل مشتری در پرداخت هزینه خدمات است در قالیشویی افتخار شهر مراحل کاربردی و مفید را با شستشو تلفیق کرده تا از کاسته شدن ارزش فرش در شستشو که در اثر تغییر رنگ و شکل ظاهری فرش است (شل شدن تاروپود فرش) جلو گیری کند، با استفاده از کاربردی ترین دستگاه ها و موادشوینده در کنار پرسنلی با تجربه توانسته رضایت سفارش دهنده ی خدمات را در زمان تحویل کار جلب کند.

مراحل شستشوی فرش و رفوگر در کارخانه افتخار شهر:

  • بررسی فرش قبل از شستشو: بازدید از فرش برای کنترل ایرادهای فرش قبل ازقالیشویی ضروری است. در صورتی که فرش نیاز به ترمیم دارد باید قبل از شستشو اصلاح شود.• خاک گیری فرش: یکی از مراحل مهم قبل از قالیشویی مراحله خاک گیری می باشد این امر برای بالابردن کیفیت شستشوی فرش بسیار مهم است.• تثبیت رنگ فرش: تثبیت رنگ های فرش های دستبافت، خاص و رنگده امری ضروری است تا در هنگام شستشوی فرش فرش رنگ قاطی نکند.• لکه برداری: شستشوی لکه های فرش نیز یکی از موارد مهم درقالیشویی می باشد که باید با توجه به نوع لکه با مواد شوینده خاص شسته شود.• قالیشویی: پس از لکه برداری شستشوی کلی فرش انجام میگیرد که با توجه به جنس،تراکم ونوع فرش با دستگاه های مخصوص قالیشویی شسته میشود.• آبکشی فرش طبق اصول اسلامی: پس ازشستشوی فرش مراحل آبکشی فرش طبق اصول اسلامی کُرداده میشود.• خشک شدن فرش ها: پس از مرحله آبکشی و کُر اسلامی فرش ها در دستگاه آبگیر قرار میگیرند تا در حد امکان خشک شوند و سپس درگرمخانه خشک می شوند.

 

بهترین قالیشویی در یوسف آباد

قالیشویی در یوسف آباد

قالیشویی در یوسف آباد، به سبب نزدیک بودن به شعبه مرکزی قالیشویی افتخار شهر سرویس دهی رایگان دارد. ساکنین محترم یوسف آباد، یکی از خدمات قالیشویی افتخار شهر به جز قالشویی در این منطقه، ترمیم پارگی فرش یا رفوگری می باشد. ترمیم پارگی فرش به اقداماتی گفته میشود که بر اثر آسیب دیدگی با کم شدن استحکام تار، پود و گره ها با چله فرش آسیب شدید دیده و نیاز به ترمیم اساسی خواهند داشت.

اگر در منطقه یوسف آباد هستید تماس بگیرید

احتمالاً ساکنان این منطقه تهران تلاش زیادی برای پیدا کردن شماره تماس بهترین قالیشویی در یوسف آباد انجام داده‌اند. اما ما به همینجا اکتفا نکرده‌ایم و مسیرهای جدیدی برای شما فراهم کرده‌ایم تا دردسر کمتری بکشید، اولاً از شماره‌های نوشته شده در سایت استفاده کنید و با ما تماس بگیرید، اما سفارش اینترنتی راه دیگری است که امکان استفاده از آن برای سفارش خدمات شستشوی فرش وجود دارد، پس اگر ارزانترین و بهترین قالیشویی در یوسف آباد را می‌خواهید، تماس بگیرید و با کارشناسان ما صحبت کنید.

خدمات بهترین قالیشویی در یوسف آباد

۱- شستشوی فرش های دستبافت، پشمی، ابریشمی، گل ابریشم، تمام ابریشم و عتیقه

۲- شستشوی فرش های ماشینی رنگ روشن و تیره

۳- شستشوی فرش های فانتزی،بلژیکی،ترک،گبه و …

۴- بکارگیری مجرب ترین افراد با پیشرفته ترین دستگاه های اتوماتیک موجود در ایران جهت شستشوی فرش

۵- رفو گری فرش، بازسازی و مرمت انواع فرشهای آسیب دیده دستبافت، ابریشم، گل ابریشم، ماشینی و …

۶- ارائه خدمات رنگبرداری، رنگرزی، لکه برداری تمامی فرش های دستبافت، ابریشم، گل ابریشم، پشمی و…

۷- پرداخت وجه به صورت نقدی و کارتخوان(مجهز به دستگاه کارتخوان)

۸- حمل و نقل به صورت لول با روکش پلاستیکی

هزینه شستشو در بهترین قالیشویی در یوسف آباد

هزینه قالیشویی افتخارشهر

هزینه قالیشویی افتخارشهر

سفارس آنلاین قالیشویی یوسف آباد

قالیشویی در یوسف آباد را با نام قالیشویی افتخار شهر و مجوز رسمی افتتاح کردیم تا بتوانیم بهترین خدمت رسانی را داشته باشیم، کارخانه ی قالیشویی و رفوگری افتخار شهر (عضو اصلی اتحادیه ی قالیشویی تهران) با بیش از سی سال تجربه در زمینه شستشو و رفوگری فرش توانسته کیفیت کاری در خور شاَن و رضایت شما مشتریان گرامی ارائه دهد طبق نظر سنجی که از مشتریان ثابت قالیشویی و دفاتر خود در سراسر تهران انجام شده رضایت ۹۵% آنها را کسب کرده است.

غبارگیری ماشینی قالیشویی یوسف آباد : 

امروزه با پیشرفت فن آوری ، ابزارها و ماشین آلات خاصی برای غبارگیری فرش طراحی و ساخته می شود.

* ماشین های ضربه زن مکانیکی:

نمونه های قدیمی تر این ماشین ها دارای عرض زیاد بین ۵-۴ متر و طول بسیار کم بین ۲-۵/۱ متر است، درون این دستگاه دو محور استوانه ای قرار دارد که به هریک تسمه های پلاستیک یا برزنتی بسته شده است، هنگامی که دستگاه روشن می شود ، فرش از یک طرف به داخل آن هدایت می شود، ابتدا توسط برسهای مخصوص پرز فرش شانه می شود تا از حالت نمدی و خوابیده خارج شده و بلند گردد، سپس توسط ریلهای مخصوصی فرش به میان محورهای گفته شده هدایت می شود .

محورهای مذکور به علت گردش سریع به دور محور طولی ، تسمه های برزنتی یا پلاستیکی را به صورت مکرر به پشت و روی فرش می کوبند و با توجه به این که پرزهای فرش توسط برس ها حالت ایستاده یافته اند ذرات گردوغبار به راحتی از درون آنها خارج می شوند، به این ترتیب تمام فرش از یک طرف وارد غبارگیری شده و از طرف دیگر خارج می‌گردد، این عمل قبل از شستشو و در طول شستشو انجام می شود و دور برس غلطکتی برحسب نو و کهنه بودن و یا ضخامت فرش تنظیم شده و ضرب دستگاه حتی الامقدور نباید محکم باشد .

در مورد فرشهای قدیمی و رفو شده باید دقت شود تا آسیب جدی به فرش وارد نشود ، زیرا با ضربات شدید در این دستگاه ممکن است فرش دوباره پاره شود و نیاز به ترمیم مجدد باشد

شماره های تماس جهت رزرو خدمات قالیشویی

شماره های فوق قابلیت کلیک مستقیم تماس دارند.

چه امتیازی می دهید؟

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 3 =