قالیشویی افتخارشهر در دربند تجریش

قالیشویی افتخارشهر دربند

 

بهترین قالیشویی تهران:

کارخانه قالیشویی افتخار شهر مفتخر است که با بیش از ۳۰ سال سابقه درخشان، و به کارگیری دستگاه های پیشرفته و به روز دنیا در امر شستشوی فرش با دستگاه های خشک و گرمخانه های مجهز، و دستگاه های مخصوص دارکشی و رفوی کامل فرش ، ریشه زنی انواع فرشها ، تعمیر شیرازه فرش و مبل شویی آماده خدمت رسانی است.

کارخانه قالیشویی تهران:

هم اکنون کارخانه قالیشویی افتخار شهر ، با بیش از ۲۵ نفر پرسنل ،خدماتی از جمله: قالیشویی، رفو و رفوگری و رفوکاری ، رنگ برداری، دواشویی، دارکشی و پرداخت، خشکشویی مبلمان و موکت، فرش، تشک اتومبیل، تشک خوشخواب، پتو و ملحفه و پشتی را در سراسر تهران پوشش می دهد.

شعبات قالیشویی افتخارشهر در تهران

کارخانه قالیشویی افتخار شهر ، با بیش از ۵ شعبه قالیشویی در تهران، تمام تهران را پوشش داده است و کافیست با نزدیکترین شعبه قالیشویی در تهران تماس بگیرید. تا برای شما سرویسکار جهت شستشوی فرش یا شستشوی مبلمان یا خوشخواب ارسال شود.

اگر متمایل به استفاده از سایر شعبات قالیشویی افتخار شهر در دیگر مناطق تهران و اطراف تهران هستید می توانید از قسمت زیر شماره تماس های شعبات قالیشویی افتخار شهر را ببینید. برای تماس از گوشی همراه فقط شماره ها را لمس کنید.

قالیشویی افتخارشهر در دربند :

اگر به دنبال قالیشویی خوب و مجاز در جاجرود تهران هستید، می توانید با قالیشویی افتخار شهر (دفتر مرکزی) تماس حاصل فرمایید تا در کوتاهترین زمان ممکن برای شستشوی فرش و یا شستشوی مبلمان شما سرویس اعزام شود و یا در صورتیکه تمایل دارید سفارش آنلاین قالیشویی دهید و ۳۰% تخفیف آنلاین برای سفارش خود بگیرید کافیست در سایت کارخانه قالیشویی افتخار شهر سفارش ثبت کنید تا برای شما از شعبه شمیرانات سرویس اعزام شود.

سفارش آنلاین قالیشویی

برای ثبت سفارش آنلاین قالیشویی افتخار شهر می توانید در هر ساعت از شبانه روز، با مراجعه به سایت کارخانه قالیشویی افتخار شهر ، سفارش آنلاین خود را ثبت کنید. برای این منظور کافیست به در قسمت سفارش آنلاین یا قالیشویی آنلاین یکی از گزینه های سفارش شستشوی فرش یا شستشوی مبل را انتخاب کنید و در صفحه مذکور اطلاعات تماس خود را درج نمایید تا در اسرع وقت، از واحد پشتیبانی کارخانه قالیشویی افتخار شهر با شما تماس بگیرند.

قالیشویی افتخارشهر مفتخر به دریافت گواهینامه ثبت برند بین المللی از سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ایران است، که این مهم حاصل حمایت و پشتیبانی شما عزیزان و تلاش و پشتکار تیم حرفه ای کارخانه قالیشویی افتخار شهر است.

ساعات کاری شعبات کارخانه قالیشویی افتخار شهر :

این شرکت همچنین با ایجاد سایت انواع، خدمات قالیشویی و خشکشویی را به صورت آنلاین نیز ارائه می دهد. خدمات کارخانه قالیشویی افتخار شهر در تمام طول هفته ، حتی ایام تعطیل از ساعت ۷:۳۰ الی ۲۲:۳۰ برای ثبت سفارش انواع خدمات ،و همچنین ارائه خدمات آنلاین به صورت ۲۴ ساعته ،از طریق سایت کارخانه قالیشویی افتخار شهر آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز است ؛ همچنین مشتریان عزیز درنظر داشته باشید که، ثبت سفارش آنلاین شامل ۲۰% تخفیف در مبلغ کل است.

با ثبت سفارش آنلاین در این سایت، برای شستشوی انواع فرش و خشکشویی و شستشوی مبلمان، ۲۰% تخفیف بگیرید!!! اگر در سراسر تهران و کرج و تبریز زندگی می کنید. در هر ساعت از شبانه روز کافیست به سایت کارخانه قالیشویی افتخار شهر مراجعه کنید و سفارش خود را ثبت کنید. تا از نزدیکترین شعبه برای شما سرویس اعزام شود. جهت ثبت سفارش آنلاین لطفا فرم زیر را برای ما ارسال کنید…

مشتریان عزیز در نظر داشته باشید. که خدمات آنلاین قالی شویی از قبیل قالیشویی آنلاین و مبل شویی و خشکشویی مبلمان آنلاین با ۳۰% تخفیف ارائه می گردد. ارائه خدمات ما در سراسر تهران صورت می گیرد.

تلفن قالیشویی دربند ۷۷۰۰۷۲۴۰(۰۲۱)

چه امتیازی می دهید؟
بدون دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 1 =