قالیشویی در بلوار کشاورز

تلفن قالیشویی در بلوار کشاورز

تلفن قالیشویی در بلوار کشاورز در ارتباط با قالیشویی ارزان | قالیشویی خوب | قالیشویی مطمئن | قالیشویی تضمینی و خلاصه بهترین قالیشویی و ارزانترین قالیشویی ، در دسترس شماست. اگر ساکن محدوده : منطقه : حوالی : محله :: کشاورز هستید و تصمیم دارید به فرشها و مبلهای خودتان رسیدگی کنید و به آنها تازگی ببخشید لطفا با شماره : ۰۲۱۴۴۴۲۰۷۱۲ تماس بگیرید.

همکاران ما در گروه افتخار شهر با کد اتحادیه ۱۰۶ و سابقه ۳۰ سال تجربه ارزشمند کاری در هر ساعت از شبانه روز آماده پاسخگویی و خدمت رسانی به شهروندان عزیز تهرانی هستند.

تلفن قالیشویی در بلوار کشاورز

خدمات ما شامل شستشوی فرش ، شستشوی قالی ، قالی شویی ، قالیشویی و شستشوی مبل و راحتی و کاناپه در محل (خشکشویی) ، رنگبرداری و لکه گیری ، پرداخت، موگیری ، ترمیم ریشه و شیرازه ، رفو ، رفوکاری و رفوگری و ترمیم انواع فرش ماشینی و دستبافت وابریشم و گل ابریشم و موکت و مبل در سرتاسر تهران است .

 

قالیشویی در بلوار کشاورز

قالیشویی در منطقه بلوار کشاورز

قالیشویی در محدوده بلوار کشاورز

 

بازرسی فرش قالیشویی در بلوار کشاورز :

پس از انجام غبارروبی ، قبل از شستشو، فرش روی زمین گسترده می شود و از نظر وجود لکه ، سوراخ و پوسیدگی بررسی می شود تا از ایجاد خسارت احتمالی در حین مراحل شستشو جلوگیری نمایند . گلیم بافی و ریشه ها را قبل از شستشو بازدید کرده و ریشه ها را کاملاً از هم جدا نموده و در صورت لزوم مجدداً انتهای ریشه ها را به صورت دسته های جدا می بندند .

لیست قیمت قالیشویی افتخار شهر

هزینه قالیشویی افتخارشهر

هزینه قالیشویی افتخارشهر

قالیشویی افتخارشهر

چه امتیازی می دهید؟
بدون دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 13 =