قالیشویی خوب در اوین

قالیشویی خوب در اوین 

قالیشویی خوب در اوین افتخارشهر همیشه و در هر روز از سال که نیاز به خدمات قالیشویی داشته باشید آمادگی ارائه بهترین و با کیفیت ترین خدمات را دارد، قالیشویی خوب اوین خدماتی نظیر رفوگری فرش، قالیشویی انواع فرش های دستباف ، ماشینی ، ابریشمی و گل ابریشمی و همچنین شستشوی انواع تابلو فرش های نفیس را ارائه می نماید.

قالیشویی خوب در اوین تهران

قالیشویی خوب در اوین و همچنین قالیشویی افتخارشهر همیشه و در هر ۲۴ ساعت از شبانه روز در منطقه شمیرانات و شمال تهران آماده ارائه خدمات خود می باشد.

قالیشویی انواع فرش وارداتی و یا صادراتی ماشینی ، دستباف و همچنین فرش های ابریشمی و با ارزش در گذشته به صورت دستی در خانه و پشت بام ، با آب و صابون رختشویی و جارو، به صورت فردی یا گروهی انجام می‌شده ‌است. اینکار می توانست به شدت باعث آسیب رسیدن به فرش ها شود و همچنین به دلیل سنگینی فرش ها بعد از شستشو می توانست باعث آسیب جدی بر روی کمر و دست ها شود.

قالیشویی خوب در اوین و همچنین قالیشویی در درکه خدمات خود را در کارخانه قالیشویی افتخارشهر به صورت حرفه ایی و با استفاده از کادر حرفه ایی ، مجرب و متعهد خود در سریعترین زمان ارائه می کند، مشتریان و همشهریان که نیاز به این نوع خدمات در این منطقه و منطقه شمیرانات تهران دارند، تنها با یک تماس می توانند از خدمات برتر این کارخانه قالیشویی افتخارشهر استفاده نمایند.

 

قالی افتخارشهر

کارخانه قالیشویی افتخارشهر در اوین تهران دارای خدمات زیاد و متعددی است که این خدمات برای راحتی شما عزیزان در این محدوده و همچنین تمیزی و نظافت بیشتر منازل و محل کار شما ارائه میدهد، این خدمات در این قالیشویی بزرگ و دارای مجوز اتحادیه قالیشویان به شرح زیر می باشد.

  1. شستن فرش ماشینی و دستباف و نفیس ابریشمی
  2. شستن تابلو فرش و فرش‌های قیمتی و عتیقه و دستباف در این کارخانه
  3. شستن انواع فرش و اعلاشویی و لکه گیری فرش
  4. شستن انواع موکت، مبل شویی ، قالیچه و گلیم های ماشینی و دستباف
  5. کاور کردن فرش بعد از شستشوی فرش برای جلوگیری از کثیف شدن آن در حمل و نقل
  6. ترمیم فرش و قالیچه و رفوگری انواع فرش
  7. بهره گیری از موثرترین مواد شوینده نانو برای جلوگیری از آسیب به بافت فرش
  8. بکارگیری دستگاه‌های مدرن و مجهز برای شستشوی فرش بدون نیاز به فشار بیهوده به الیاف و بافت
  9. بکارگیری تیم ماهر و باتجربه شستشو و رفوگری فرش
  10. نظارت و پیگیری ۱۲ ساعته واحد کنترل کیفیت (QC) پس از ثبت سفارش برای اطمینان از کیفیت خدمات ارائه شده
  11. ارائه خدمات در تمام روزهای هفته و ایام تعطیل
  12. شستشوی فرش با رعایت موازین اسلامی برای طاهر شدن فرش
  13. امکان ثبت سفارش آنلاین و تلفنی
  14. تحویل سریع و به‌موقع فرش حتی در روزهایی پایانی سال که افراد زیادی شستشوی فرش خود را به ما می‌سپارند. خشک کردن سریع فرش با دستگاه برای جلوگیری از اختلاط رنگ و زرد شدن آن
  15. ارائه خدمات با کیفیت در تمام فصول و عدم وابستگی به شرایط آب وهوایی

قالیشویی اوین در کارخانه قالیشویی افتخارشهر

قالیشویی خوب در اوین با دارا بودن یک کارخانه مجهز قالیشویی که ماشین آلات پیشرفته روز دنیا را در اختیار دارد و مواد شستشوی فرش آلمانی بوده و با کیفیت بالا مورد استفاده قرار می گیرد، شستشوی فرش و شستشوی موکت بدون هیچ گونه آسیبی انجام می شود ، همچنین شستن مبلمان نیز با بهترین شاپوی فرش در منزل و محل کار شما بدون ایجاد کثیفی امکان پذیر می باشد.

شما اگر بدانید که یک قالیشویی خوب در اوین تهران وجود دارد که در شستشوی فرش ها نظیر ندارد ، چه خواهید کرد؟ به طور حتم فرش و قالی‌های منزل شما از جمله اقلام گران ‌بهای منزل شما می باشند. پس بنابراین بهتر این است که کار شستشو رفوگری فرش‌های ارزشمند خود را به هر قالیشویی که دارای مجوز نیست واگذار نکنید.

در این کارخانه شستشوی فرش می توانید بهترین خدمات شستشوی فرش و قالیشویی را با بهترین و مناسب ترین خدمات دریافت نمایید.

جهت تماس با قالیشویی ارزان | قالیشویی خوب | قالیشویی مطمئن | قالیشویی تضمینی و خلاصه بهترین قالیشویی و ارزانترین قالیشویی در محدوده : منطقه : حوالی : محله :: اوین درکه لطفا با شماره تماس تلفن ۰۲۱۲۲۱۴۶۳۹۶ تماس بگیرید.

همکاران ما در گروه افتخار شهر با کد اتحادیه ۱۰۶ و سابقه ۳۰ سال تجربه ارزشمند کاری در هر ساعت از شبانه روز آماده پاسخگویی و خدمت رسانی به شهروندان عزیز تهرانی هستند.

خدمات ما شامل شستشوی فرش ، شستشوی قالی ، قالی شویی ، قالیشویی و شستشوی مبل و راحتی و کاناپه در محل (خشکشویی) ، رنگبرداری و لکه گیری ، پرداخت، موگیری ، ترمیم ریشه و شیرازه ، رفو ، رفوکاری و رفوگیری و ترمیم انواع فرش ماشینی و دستبافت وابریشم و گل ابریشم و موکت و مبل در سرتاسر تهران است .

 

هزینه و نرخ قالیشویی خوب در اوین افتخارشهر

قالیشویی خوب در اوین به لحاظ قیمت گذاری و کیفیت خدمات و نحوه خدمات رسانی از بهترین ها در محدوده شمال تهران می باشد. برای اینکه از نحوه عملکرد و کیفیت و کمیت خدمات رسانی قالیشویی افتخار شهر در قالیشویی خوب اوین مطمئن شوید و همچنین از تعیین هزینه های قالیشویی مطلع شوید می توانید با شماره کارشنایان ما تماس گرفته و از قیمت پرداختی در ازای شستشوی فرش های خود مطلع گردید.

هزینه قالیشویی افتخارشهر

هزینه قالیشویی افتخارشهردر ارتباط با قالیشویی بیشتر بخوانید


قالیشویی در تجریش

قالیشویی در نیاوران

قالیشویی اوین

رفوگری اوین

قالیشویی در خیابان ولیعصر

قالیشویی در شریعتی

قالیشویی درکه

چه امتیازی می دهید؟
بدون دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + 11 =