قالیشویی خوب در نیاوران

[button text=” قالیشویی نیاوران” style=”shade” size=”xxlarge” radius=”5″ depth=”4″ depth_hover=”5″ expand=”true” icon=”icon-phone” link=”tel:02122146396″ target=”_blank”]

قالیشویی خوب در نیاوران

قالیشویی خوب در نیاوران دارای کادری مجرب و حرفه ای می باشد که در ۲۴ ساعت از شبانه روز آماده خدمت رسانی در حوزه قالیشویی در نیاوران ، مبل شویی ، موکت شویی و رفوگری و ترمیم انواع فرش های دستباف ، ماشینی ، ابریشمی و گل ابریشمی و همچنین شستشوی انواع تابلو فرش های نفیس می باشد .

قالیشویی خوب در نیاوران تهران

قالیشویی خوب در نیاوران یکی از شعب متعدد کارخانه قالیشویی افتخارشهر که بسیار معتبر بوده و دارای مجوزهای لازم از اتحادیه قالیشویان می باشد که بهترین مواد شستشوی آلمانی را برای نظافت فرش ها استفاده می کند و بعد از خشک کردن فرش ها آنها را اتو و به صورت لول و کاور کرده تحویل می دهد.

شما به کارخانه قالیشویی افتخار شهر بعنوان بهترین قالیشویی در نیاوران وارد شده اید.

 

قالیشویی نیاوران در قالیشویی افتخارشهر

پیدا کردن یک شرکت خوب که خدمات قالیشویی در نیاوران را به شکل مناسب و استاندارد ارائه دهد سخت شده و برای بیشتر خانواده‌ها چالش‌برانگیز است. قضاوت شرکت‌های فعال در حوزه قالیشویی و رفوگری در شهر تهران حقیقتاً سخت بوده و تعداد بالای شرکت‌ها تبدیل به یک چالش بزرگ شده است.

از طرف دیگر شرکت‌هایی که خدمات قالیشویی اینترنتی در شهر تهران و در منطقه نیاوران ارائه می‌دهند محدود است به همین دلیل به جرأت می‌توان ادعا کرد که گروه قالیشویی افتخار شهر یکی از معدود شرکت‌های فعال در حوزه خدمات اینترنتی قالیشویی در نیاوران و رفوگری است.

 

اهمیت خدمات قالیشویی خوب در نیاوران

ارائه خدمات قالیشویی و رفوگری در منطقه نیاوران از این جهت اهمیت دارد که بیشتر فرش‌های استفاده شده در این محدوده بسیار با کیفیت و گران قیمت هستند. تجربه ما نشان می‌دهد که اکثر سفارش‌های ارائه شده از این منطقه به قالیشوییها مربوط به سفارش خشکشویی فرش و مبلمان، رفوی کامل فرش، شستشوی فرشهای دستبافت، ریشه زنی انواع فرش و تعمیر شیرازه فرش هستند.

 

به همین دلیل در گروه قالیشویی افتخار شهر ادعا داریم که بهترین خدمات قالیشویی در شمال تهران و یک قالیشویی خوب در نیاوران را ما ارائه می‌دهیم. در حقیقت قالیشویی فقط بخشی از خدمات ماست و فعالیت‌های دیگری مانند رفوگری، ریشه زنی، تعمیر شیرازه فرش و شستشوی فرش و مبلمان در محدوده نیاوران و در سایر مناطق شهر تهران را انجام می‌دهیم.

بنابراین این طبیعی است که ارائه خدمات قالیشویی چه در منطقه نیاوران و چه در سایر مناطق تهران برای ما یک خدمت حساس و دقیق است که با کمک نیروهای کارآزموده انجام می‌شود.

 

چرا گروه افتخار شهر برای شستن فرش در نیاوران

ادعای ما در ارائه بهترین خدمات قالیشویی افتخار شهر و در مناطق مختلف شهر تهران فقط یک جمله تبلیغاتی نیست و تنها کافی است که سابقه ما را بخوانید. گروه قالیشویی افتخار شهر یکی از معدود قالیشویی های شهر تهران است که خدمات قالیشویی اینترنتی و حضوری را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهد.

علاوه بر این فعالیت ما فقط محدود به قالیشویی و رفوگری در نیاوران نمی‌شود و تمام سطح شهر تهران و مناطق مختلف آن را تحت پوشش قرار می‌دهیم. پس مطمئن باشید که هر جا شما بخواهید ما هم هستیم.

 

در ضمن گروه افتخار شهر برای مشتریان خود تخفیف‌های متنوعی در نظر گرفته تا شما هم از گرفتن خدمات قالیشویی ارزان و باکیفیت مطمئن شوید. پس همین الان از طریق وب سایت یا از طریق شماره‌های گذاشته شده با ما در تماس باشید تا کارشناسان افتخار شهر شما را راهنمایی کنند و بهترین خدمات قالیشویی نیاوران و قالیشویی در تهران را در اختیار شما قرار دهند.

 

هزینه قالیشویی افتخارشهر برابر نرخ مصوب اتحادیه قالیشویان

هزینه قالیشویی افتخارشهر

هزینه قالیشویی افتخارشهر

لکه گیری فرش در نیاوران ( لکه زدایی):

بعد از رفوگری فرش ، فرش را لکه گیری می کنند . هرگاه فرشی در اثر مواد رنگ دار مانند شربت ، قهوه ، چای ، چربی ، واکس ، ادرار و فضولات حیوانات و مانند آن آلوده و لکه دار شد ، ابتدا باید این مواد را از سطح فرش زدود و سپس لکه های حاصل را به کمک مواد پاک کننده مانند صابون و پودرهای رخت شوی و حلال های مخصوص از بین برد.

باید توجه داشت که هر لکه ای فقط با رنگ برهای مخصوص و در تحت شرایط خاصی از بین می رود ، به عنوان مثال برای زدودن اثرات آب میوه ، شیر ، قهوه ، چای و شکلات از آب نیمه گرم و صابون و یا شامپو و برای لکه گیری اثرات تخم مرغ و خون از امتزاج نمک و صابون و سرکه سفید استفاده می شود.

باید بدانیم که لکه های چربی با بنزین نیز به خوبی پاک می شوند .

همچنین ببینید >> قالیشویی اتوبان ارتش

در صورتی که فرش به روغن آلوده شد، باید ابتدا روغن ریخته شده را به کمک قاشق جمع آوری نمود ، سپس پارچه ای سفیدرنگ بر روی محل آلوده شده گذارده و اطوی نیمه گرمی بر روی این پارچه کشیده شود . بدین ترتیب روغن موجود در جسم فرش جذب این پارچه خواهد شد .

برای زدودن لاک ناخن از حلال استن

برای زدودن رنگ روغن از ترباشین

برای از بین بردن لکه قیر از حلال اکالیپتوس

برای محو کردن دوده و سایر پودرهای رنگ دار از جاروی برقی مکنده استفاده می کنند . در هر صورت شستشوی محل لکه دار شده با مواد پاک کننده آنزیم دار (۲درصد) و یا صابون های خنثی همیشه بی ضرر خواهد بود. در کارگاه های شست و شوی فرش هنگامی که موفق به لکه برداری به صورت دلخواه نشوند، باید قسمت لکه دار شده را از روی شبکه تاروپود فرش جدا کرده و به جای آن با الیاف مناسب و رنگ های جور دوباره گره زنی و یا رفوگری کرد.

شستشوی فرش از سالها پیش در خانواده های ایرانی منطقه نیاوران مرسوم بوده است و حتی در برخی از ماهها و روزهای سال دیده شده که گروهی از اهالی یک روستا و یا محل به طور دسته جمعی کار شستشوی سالیانه، فرش را در رودخانه های نزدیک شهر و روستا طی چندین شبانه روز انجام می دهند و این کار در برخی مناطق حالت سنتی و حتی نمایشی یافته که تماشای آن برای علاقمندان فرش ایران بسیار دلپذیر و زیبا است .

همچنین ببینید >> همه چیز درباره رفوگری

افتخار شهر

تاریخچه قالیشویی نیاوران

چه امتیازی می دهید؟
بدون دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + 18 =