قالیشویی در درکه

قالیشویی در درکه

قالیشویی در درکه یا شستشوی فرش، فعالیتی است که به منظور پاکسازی و تمیزکردن فرش ها انجام می‌شود در قالیشویی، فرش ها با استفاده از شوینده ها و روش های خاص پاکسازی و شتشو می‌شوند در بسیاری از موارد، قالیشویی از طریق استفاده از دستگاه های خاصی انجام می‌شود. علاوه بر این، برخی از قالیشویی ها از روش های سنتی مانند شستن فرش با دست و استفاده از آب و صابون نیز استفاده می‌کنند.

قالیشویی یک فرآیند است که برای شستن و تمیز کردن فرش، قالی و پارچه‌های بافته شده به کار می‌رود. در اصل، قالیشویی شامل مراحل شستشو، نرم‌کنندگی، خشک‌کنی و تمیزکردن نهایی فرش و قالی است. این فرآیند می‌تواند به صورت دستی یا با استفاده از ماشین‌های خاصی انجام شود. قالیشویی به دلیل حفظ زیبایی، تمیزی و عمر طولانی فرش و قالی، بسیار مهم است.

قالیشویی در درکه تهران

قالیشویی در درکه تهران و در منطقه شمیرانات و شمال تهران در گذشته به صورت دستی، با آب و صابون رختشویی و جارو، به صورت فردی یا گروهی انجام می‌شده ‌است. که این کار می توانست باعث آسیب دیدن فرش ها شود و علاوه بر آن باعث آسیب بر روی کمر و دست ها می شد.

قالیشویی درکه افتخارشهر کلیه خدمات خود را به صورت حرفه ایی و با استفاده از کادر مجرب و متعهد خود در کمترین زمان ممکن ارائه می نماید، همشهریان عزیز در این منطقه و منطقه شمیرانات تهران می توانند تنها با یک تماس از خدمات این کارخانه قالیشویی افتخارشهر استفاده نمایند.

قالیشویی افتخار شهر یا در اشاره بهتر کارخانه قالیشویی تمام مکانیزه افتخار شهر ، خدمات قالیشویی را تحت نظارت و عضویت در اتحادیه قالیشویان تهران نزدیک به ۳۰ سال است که در زمینه قالیشویی و کلا خدمات مربوط به رسیدگی و نظافت به فرش و قالی و موکت را در تهران به همشهریان تهرانی ارائه می دهد.

قالیشویی در درکه

خدمات قالیشویی در درکه

کارخانه قالیشویی افتخارشهر در درکه تهران دارای خدمات متعددی می باشد که برای راحتی شما همشهریان عزیز و همچنین تمیزی و نظافت بیشتر منازل شما ارائه می دهد، این خدمات در این قالیشویی بزرگ و دارای مجوز به شرح زیر می باشد.

  1. شستشوی انواع فرش ماشینی و دستباف و نفیس ابریشمی
  2. شستشوی تابلو فرش و فرش‌های قیمتی و عتیقه و دستبافت
  3. اعلاشویی و لکه گیری فرش
  4. شستشوی انواع موکت، قالی و گلیم
  5. کاور کردن فرش برای جلوگیری از کثیف شدن آن در حمل و نقل
  6. ترمیم و رفوگری انواع فرش
  7. استفاده از موثرترین مواد شوینده نانو برای جلوگیری از آسیب به بافت فرش
  8. بکارگیری دستگاه‌های مدرن و مجهز برای شستشوی فرش بدون نیاز به فشار بیهوده به الیاف و بافت
  9. بکارگیری تیم ماهر و باتجربه شستشو و رفوگری فرش
  10. نظارت و پیگیری ۱۲ ساعته واحد کنترل کیفیت (QC) پس از ثبت سفارش برای اطمینان از کیفیت خدمات ارائه شده
  11. ارائه خدمات در تمام روزهای هفته و ایام تعطیل
  12. شستشوی فرش با رعایت موازین اسلامی برای طاهر شدن فرش
  13. امکان ثبت سفارش آنلاین و تلفنی
  14. تحویل سریع و به‌موقع فرش حتی در روزهایی پایانی سال که افراد زیادی شستشوی فرش خود را به ما می‌سپارند. خشک کردن سریع فرش با دستگاه برای جلوگیری از اختلاط رنگ و زرد شدن آن
  15. ارائه خدمات با کیفیت در تمام فصول و عدم وابستگی به شرایط آب وهوایی

در این کارخانه شستشوی فرش می توانید بهترین خدمات شستشوی فرش و قالیشویی را با بهترین و مناسب ترین خدمات دریافت نمایید.

قالیشویی در درکه تهران

قالیشویی در گذشته

قالیشویی در گذشته به صورت دستی، با آب و صابون رختشویی و جارو، به صورت فردی یا گروهی انجام می‌شده ‌است.

قالیشویی امروزی

قالیشویی، امروزه با پیشرفت تکنولوژی، و آمدن دستگاه‌ها و مواد شوینده قوی، آسانتر و سریعتر شده‌است. قالیشویی امروزی بیشتر در کارخانه‌ها یا کارگاه‌های قالیشویی، و با دستگاه‌های قالیشویی انجام می‌پذیرد و برای خشک شدن فرشهای شسته شده، از گرمخانه استفاده می‌شود. البته همچنان در بعضی از نقاط ایران و خاورمیانه، هنوز به صورت دستی نیز انجام می‌شود.

قالیشویی فرش‌ها به دو نوع فرشهای ماشینی و فرشهای دستباف تقسیم می‌شود؛ که نوع شستشوی فرش و مواد شوینده، متناسب با نوع فرش انتخاب می‌شود. قالیشویی به عنوان شغل در ایران ثبت شده‌است و دارای اتحادیه قالیشویی و صنف قالیشویی می‌باشد. اتحادیه صنف قالیشویان تهران در سال ۱۳۵۱ تأسیس گردیده‌است.

بخوانید: قالیشویی پاسداران

با توجه به کمبود منابع آبی امروزه در ایران و نیاز به صرف هزینه توامان زحمت بیشتر ، از دستگاههای اتوماتیک جهت شتشوی قالی و با قابلیت بازیافت آب مصرفی استفاده می شود.

ویژگی قالیشویی در درکه

ویژگی های یک قالیشویی خوب در درکه کدامند ؟

در یک اشاره مختصر می توان موارد زیر را بعنوان ویژگی ها و مشخصات یک قالیشویی خوب را مورد اشاره قرار داد :

  1. سفارش قالیشویی به قالیشویی مجاز و با تجربه کاری بالا در جهت حفظ سلامت و ایمنی سفارشات ؛
  2. پرسنل خوب با تجربه کاری زیاد در قالیشویی ؛
  3. تسهیل و آسان سازی فرایند سفارش گیری از مشتریان محترم به خصوص با ارائه و دسترسی سریع شماره تلفن دفتر قالیشویی ؛
  4. پاسخگویی مناسب و کارشناسی خوب سفارشها برای اعلام قیمت مناسب به مشتری و تعیین زمان دقیق انجام سفارشها ؛
  5. اعلام و اخذ قیمت مناسب از مشتریان به خصوص با شرایط بد اقتصادی فعلی ایران و همچنین اهمیتی که نظافت و تمیزی محیط زندگی و فرش ها و قالی ها در فرهنگ و آیین ایرانی و اسلامی مردم دارد . در این مورد توجه به این نکته لازم است که دفاتر رسمی قالیشویی که خودشان کارخانه قالیشویی دارند به علت حذف واسطه ها و دفاتر غیرمجاز قالیشویی هزینه کمتری می گیرند ؛

  6. انتقال فرش ها یا سفارشات با دقت لازم به محل کارخانه قالیشویی به نحوی که کمترین آسیبی به فرش و قالی و موکت مشتریان وارد نگردد ؛
  7. استفاده از تجهیزات و مواد شوینده مناسب ، استاندارد و موفق موازین شرعی در جهت حفظ سلامت فرشها و نظافت کامل آنها در حین افزایش سلامت و عمر آنها طبق موازین و اصول حرفه ای و مذهبی ؛

  8. بازگشت سریع و به موقع سفارشات به مشتریان با بسته بندی و کاور مناسب برای فرشها و بدون آسیب دیدگی آنها ؛
  9. ضمانت کردن فرایند قالیشویی برای مشتری ها تا اگر مشکل و آسیبی بطور خواسته یا ناخواسته برای فرشها روی داد از طرف قالیشویی قابل جبران خسارت باشد ؛
  10. جلب رضایت مشتریان و تسویه حساب در مرحله تحویل و بازگردانی سفارشا به آنها ؛

اگر شما عزیزان به دنبال قالیشویی خوب و ارزان و مجاز در درکه هستید می توانید از شعبه کارخانه قالیشویی افتخار شهر در شمال تهران استفاده کنید.

بهترین قالیشویی در درکه

کارخانه قالیشویی افتخار شهر مفتخر است که با بیش از ۳۰ سال سابقه درخشان و به کارگیری دستگاه های پیشرفته و به روز دنیا در امر شستشوی فرش با دستگاه های خشک و گرمخانه های مجهز، و دستگاه های مخصوص دارکشی و رفوی کامل فرش ، ریشه زنی انواع فرشها ، تعمیر شیرازه فرش و مبل شویی آماده خدمت رسانی است.

کارخانه قالیشویی در درکه

هم اکنون کارخانه قالیشویی افتخار شهر ، با بیش از ۲۵ نفر پرسنل ، خدماتی از جمله: قالیشویی ، رفو و رفوگری و رفوکاری ، رنگ برداری ، دواشویی ، دارکشی و پرداخت ،  خشکشویی مبلمان و موکت، فرش ، تشک اتومبیل، تشک خوشخواب ، پتو و ملحفه و پشتی را در سراسر تهران پوشش می دهد.

شعبات قالیشویی افتخارشهر در تهران

کارخانه قالیشویی افتخار شهر ، با بیش از ۵ شعبه قالیشویی در تهران، تمام تهران را پوشش داده است و کافیست با نزدیکترین شعبه قالیشویی در تهران تماس بگیرید تا همکاران متعهد و با اخلاق ما برای دریافت فرش های شما جهت شستشوی فرش و یا شستشوی مبلمان یا خوشخواب ارسال شود.

اگر تمایل به استفاده از سایر شعبات قالیشویی افتخار شهر در دیگر مناطق تهران و اطراف تهران هستید می توانید از قسمت تماس با ما شماره تماس های شعبات قالیشویی افتخار شهر را ببینید.

قالیشویی درکه تهرانقالیشویی در درکه افتخار شهر

اگر به دنبال قالیشویی خوب و مجاز در درکه هستید، می توانید با شعبه شمیرانات افتخار شهر (دفتر مرکزی) تماس حاصل فرمایید تا در کوتاهترین زمان ممکن برای شستشوی فرش و یا شستشوی مبلمان شما سرویس اعزام شود. و یا در صورتیکه تمایل دارید سفارش آنلاین قالیشویی دهید و ۳۰% تخفیف آنلاین برای سفارش خود بگیرید کافیست در سایت کارخانه قالیشویی افتخار شهر سفارش ثبت کنید تا برای شما از شعبه شمیرانات سرویس اعزام شود.

سفارش آنلاین قالیشویی در درکه

برای ثبت سفارش آنلاین قالیشویی افتخار شهر می توانید در هر ساعت از شبانه روز، با مراجعه به سایت کارخانه قالیشویی افتخار شهر ، سفارش آنلاین خود را ثبت کنید. برای این منظور کافیست به در قسمت سفارش آنلاین یا قالیشویی آنلاین یکی از گزینه های سفارش شستشوی فرش یا شستشوی مبل را انتخاب کنید و در صفحه مذکور اطلاعات تماس خود را درج نمایید تا در اسرع وقت، از واحد پشتیبانی کارخانه قالیشویی افتخار شهر با شما تماس بگیرند.

قالیشویی افتخارشهر مفتخر به دریافت گواهینامه ثبت برند بین المللی از سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ایران است، که این مهم حاصل حمایت و پشتیبانی شما عزیزان و تلاش و پشتکار تیم حرفه ای کارخانه قالیشویی افتخار شهر است.

ساعات کاری شعبات کارخانه قالیشویی افتخار شهر

این شرکت همچنین با ایجاد سایت انواع، خدمات قالیشویی و خشکشویی را به صورت آنلاین نیز ارائه می دهد. خدمات کارخانه قالیشویی افتخار شهر در قالیشویی درکه افتخارشهر در تمام طول هفته ، حتی ایام تعطیل از ساعت ۷:۳۰ الی ۲۲:۳۰ برای ثبت سفارش انواع خدمات و همچنین ارائه خدمات آنلاین به صورت ۲۴ ساعته ،از طریق سایت کارخانه قالیشویی افتخار شهر آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز است ؛ همچنین مشتریان عزیز درنظر داشته باشید که، ثبت سفارش آنلاین قالیشویی شامل ۲۰% تخفیف در مبلغ کل است.

با ثبت سفارش آنلاین در این سایت، برای شستشوی انواع فرش و خشکشویی و شستشوی مبلمان ، ۲۰% تخفیف بگیرید!!! اگر در سراسر تهران زندگی می کنید. در هر ساعت از شبانه روز کافیست به سایت کارخانه قالیشویی افتخار شهر مراجعه کنید و سفارش خود را ثبت کنید. تا از نزدیکترین شعبه برای شما سرویس اعزام شود.

مشتریان عزیز در نظر داشته باشید. که خدمات آنلاین قالی شویی از قبیل قالیشویی آنلاین و مبل شویی و خشکشویی مبلمان آنلاین با ۳۰% تخفیف ارائه می گردد. ارائه خدمات ما در سراسر تهران صورت می گیرد.

دپارتمان نشر و توسعه قالیشویی افتخار شهر…

هزینه قالیشویی در درکه

چه امتیازی می دهید؟
بدون دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 6 =